وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مرفاوی: استقلال برابر مس برنامه‌ خاصی نداشت

 89/06/19 - 21:44
نتیجه مساوی عادلانه نبود
مرفاوی: استقلال برابر مس برنامه‌ خاصی نداشت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت:‌ استقلال برابر ما برنامه خاصی نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، صمد مرفاوی پس از تساوی خانگی یک بر یک برابر استقلال عنوان کرد: استقلال تیم خوب و بزرگی است و ادعای قهرمانی دارد، اما نتیجه دیدار عادلانه نبود. اگر عدالت می‌خواست اجرا شود ما باید برنده می‌شدیم. از دقیقه یک تا زمانی که داور سوت پایان مسابقه را زد همه چیز در اختیار تیم مس بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال بزنیم.

وی ادامه داد: در 20 دقیقه اول مسابقه استقلال اصلا در زمین ما حاضر نشد، اما فوتبال همین است؛ گل نزنی گل می‌خوری. گلی هم که دریافت کردیم از روی یک ضربه کاشته بود. استقلال موقعیت گلزنی خاصی نداشت و بی‌تجربگی بازیکنان ما باعث شد آنها صاحب این ضربه کاشته شوند. مس از نظر فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال بود و نتیجه عادلانه گرفتن 3 امتیاز از سوی مس بود که این اتفاق نیفتاد.

مرفاوی تاکید کرد: به راحتی موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم. می‌توانستیم فاصله خود را با استقلال بیشتر کنیم و با خیال راحت به فوتبال ادامه دهیم اما کم‌تجربگی بازیکن ما باعث شد آنها صاحب یک ضربه کاشته شوند و به گل برسند. گل خوردن در این دقایق مربوط به ضعف بدنی نبود زیرا تیم ما تهاجمی بازی می‌کرد.

سرمربی مس کرمان در مورد فرهاد سالاری بازیکن تیم خودش گفت: او از جمله بهترین بازیکنان ما و جوان آینده‌داری است اما به تجربه بیشتری نیاز دارد. بازیکنان ما در نیمه دوم با حرف‌هایی که در رختکن به آنها زدم بهتر بازی کردند و همه چیز را تحت کنترل خود درآوردیم.

سرمربی فصل گذشته استقلال در مورد شرایط این تیم نسبت به قبل عنوان کرد: من مقایسه نمی‌کنم. هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد اما در این دیدار مس سرتر از استقلال بود. من فقط می‌توانم راجع به این دیدار حرف بزنم و می‌گویم استقلال برابر مس برنامه خاصی نداشت.

مرفاوی در مورد اینکه مس تمام‌ کننده ندارد‌، گفت:‌ این دارایی تیم است و باید با همین بازیکنان کار را ادامه دهیم. من نمی‌خواستم زالترون را به میدان بیاورم. قصدم اضافه کردن یک هافبک دفاعی به ترکیب بود تا نتیجه را حفظ کنم اما در همان لحظات گل خوردیم و به اجبار این بازیکن برزیلی را به میدان فرستادم چرا که از نتیجه مساوی راضی نبودم. در نیمه اول نیز یک تعویض اجباری داشتم.

سرمربی مس در مورد شعارهایی که علیه مدیریت باشگاه سر داده شد، گفت: من شعاری نشنیدم. آنها فقط تیم خود را حمایت می‌کردند و باید از آنها تشکر کنم. اگر بیرون ورزشگاه اتفاقی افتاده است من از آن بی‌خبرم زیرا آنجا نبودم. 

www.farsnews.com

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdi جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 23:41 http://blogsher.blogfa.com

salam..halet khoobe?che webe zibayi dari....mikhastam to ro be ye weblog davat konam....age doos dashti bia...to web mardom sherashono mizaran...va hame lazat mibaran...age khasti toosh ozv beshi behem to ghesmate nazarat benevis....mamnoon
movafagh bashi........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد