وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

ماجرای تحریک هواداران استقلال علیه قطبی

 :۱۳:۱۵ ,  ۱۳۸۹/۰۶/۱۶

گزارش مهر از حاشیه‌های آبی‌/

ماجرای تحریک هواداران استقلال علیه قطبی/ منصوریان متهم اول است!
دعوت نشدن دو بازیکن تاثیرگذار این روزهای تیم فوتبال استقلال به تیم ملی، مشکلاتی را برای این باشگاه و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان بوجودآورده که در این میان علیرضا منصوریان دستیار افشین قطبی متهم شماره یک است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال و سپاهان در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر که با حواشی بسیاری همراه بود، حاشیه جنجالی دیگری نیز به دنبال داشت که هدفش تخریب کادر فنی تیم ملی بود.

در این مورد گفته می شود یکی از دست اندرکاران پیشین باشگاه استقلال قصد داشته در حمایت از فرهاد مجیدی و دعوت نشدن او به تیم ملی فوتبال با استفاده از هواداران پرشمار حاضر در ورزشگاه آزادی، از انتخاب های افشین قطبی و علیرضا منصوریان که در جایگاه ویژه بودند، انتقاد کند.

به گفته مسئولان باشگاه استقلال این فرد برای آنکه اهدافش را پیش ببرد به برخی لیدرهای باشگاه استقلال پیشنهاد پرداخت مبلغی داده است اما قبل از آنکه لیدرهای مورد نظر بتوانند هواداران را علیه کادر فنی تحریک کنند از سوی مسئولان باشگاه شناسایی شده اند.

کانون هواداران باشگاه استقلال در تلاش است تا با بررسی بیشتر این موضوع، از بروز اتفاقات مشابه در دیدارهای این تیم جلوگیری کند.

سعادتی: در صورت تکرار نام این فرد را بدون ملاحظه‌ افشا می‌کنیمسردار سعادتی، رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال با تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت: ما در ابتدای فصل چند لیدر را اخراج کردیم اما این افراد همچنان کنار باشگاه رفت ‌وآمد می‌کنند. این‌ها افرادی بودند که به بهانه حمایت از بازیکنان استقلال تصمیم داشتند، سرمربی و مربی تیم ملی را تحت فشار قرار بدهند اما خوشبختانه متوجه این قضیه شدیم و با آنها برخورد کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا این افراد از یکی از مسئولان پیشین باشگاه دستور گرفته‌اند؟"، اظهار داشت: در حال حاضر چون سندی در دست نداریم نام شخصی را نمی‌آوریم اما مطمئنا اگر این اتفاقات تکرار شود، بدون هیچ ملاحظه‌ای نام آن شخص را خواهیم آورد تا از این پس نتواند از حق سکوها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند. سعادتی در خصوص مبلغی که این لیدرها دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: پیشنهاداتی از سوی آن فرد به لیدرها شده و توافق هم صورت گرفته بود.

 

قدی‌زاده: نمی‌گذاریم تیم را به چالش بکشندعباس نقدی‌زاده، دبیر کانون هواداران باشگاه استقلال در خصوص این اتفاق به خبرنگار مهر، گفت: این‌ افراد از لیدرهای اخراج شده بودند که متاسفانه هنوز روی سکوها حضور پیدا می‌کنند. مشوقان اصلی باشگاه استقلال کاملا گزینش شده‌اند و به تیم تعصب دارند. ما نباید عمل زشت آن تعداد لیدر را به پای همه بنویسیم. سیستم کنترل نداریم که تمام لیدرها را کنترل کنیم اما خوشبختانه خیلی زود جلوی این اتفاق را روز بازی استقلال و سپاهان گرفتیم.

وی همچنین تصریح کرد: مطمئن باشید از این به بعد اگر چنین ارتباطاتی را ببینیم، اسم این افراد را می‌آوریم تا دیگر از این صحنه‌ها در استادیوم رخ ندهد. نمی‌گذاریم این افراد با نفوذ در سکوها تیم را به چالش بکشند.

از سوی دیگر به دنبال دعوت نشدن فرهاد مجیدی و میلاد میداودی به تیم ملی، برخی بازیکنان پیشین و فعلی استقلال در مصاحبه هایی بدون آنکه نامی از منصوریان ببرند عنوان کرده اند که قطبی خواهان حضور این بازیکنان در تیم ملی است اما " یکی " اجازه نمی دهد این اتفاق رخ بدهد.

هر چند آبی های قدیم و جدید نامی از دستیار افشین قطبی نمی برند اما مشخص است که منظور همه آنها بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال است که حالا در کسوت مربیگری تیم ملی، در کادر فنی این تیم حضور دارد و تاکنون به این سخنان آبی ها پاسخی نداده است.

www.mehrnews.com
نظرات 1 + ارسال نظر
javad چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 05:27 http://http//:www.zarajcity.blogfa.com

salam
webloge khob va bahali dari be webloge mnam sar bezan
by ta hi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد