وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

خبرهای کوتاه استقلال

 سه‌شنبه 16/06/1389 ساعت : 11:38

خبرهای کوتاه استقلال

اعضای تیم فوتبال استقلال تهران برای برگزاری تمرینات خود به زمین شماره 3 آزادی می‌روند.


  با توجه به امکانات کم زمین صنایع‌دفاع تمرین امروز سه‌شنبه تیم فوتبال استقلال در زمین شماره 3 آزادی برگزار می‌شود. تمرینات این تیم از روز شنبه به زمین صنایع‌دفاع منتقل شد اما امکانات کم این زمین باعث شد آبی‌پوشان مجددا به شماره 3 برگردند که البته این بازگشت موقتی است.

 تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف امیدهایش رفت و طبیعتا تمرین امروز سه‌شنبه به ریکاوری اختصاص دارد. پس از برگزاری یک تمرین سبک، بازیکنان باید به استخر و سونا بروند اما زمین صنایع‌دفاع این امکانات را ندارد و نهایتا ناچار به تمرین در شماره 3 شدند تا از استخر و سونای آزادی استفاده کنند.

 آبی‌پوشان روز پنجشنبه نیز برای برگزاری تمرین به زمین شماره 3 آزادی می‌روند. با توجه به اینکه قرار است پس از برگزاری تمرین مستقیم راهی فرودگاه بشوند، بنابه‌تصمیم کادر فنی تمرین مجددا در این زمین پیگیری می‌شود. اعضای تیم فوتبال استقلال با پرواز ساعت 18:15 تهران را به مقصد کرمان ترک می‌کنند.

 اردوی این تیم برای برگزاری بازی مقابل مس در هتل پارس کرمان برگزار می‌شود. اعضای تیم پس از برگزاری بازی و طبق برنامه شنبه صبح به تهران بازمی‌گردند.

 دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال تهران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر، جمعه از ساعت 18:45 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود. 

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد