وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پرداخت پاداش ویژه به استقلالی‌ها

1389/06/06  09:54:09

پرداخت پاداش ویژه به استقلالی‌ها؛
فتح‌الله‌زاده: ثابت کردیم که یک تیم بزرگ هستیم

 خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: استقلال و سپاهان نشان دادند که از بزرگترین تیم‌های ایران هستند و خوشحالم که تیم ما توانست در این بازی بزرگ پیروز شود.

به گزارش ایسنا، علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی استقلال برابر سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: پیروزی ارزشمندی بود. بازی با سپاهان همیشه پس از داربی مهمترین دیدار استقلال است و خوشحالم که توانستیم در این بازی بزرگ پیروز شویم. باید از تماشاگران استقلال هم تشکر کنم که با وجود فراز و نشیب‌هایی که این بازی داشت تا انتها تیم را تشویق کردند.

وی افزود: از عملکرد بازیکنان رضایت دارم اما باید بگویم پس از گل سوم تیم ما دچار کمی غرور شد. در نیمه اول استقلال همانی بود که انتظار داشتم اما در نیمه دوم نمایش بازیکنان چندان راضی‌کننده نبود. با این حال هم استقلال نشان داد که تیم بزرگی است و هم سپاهان. وقتی تیمی پس از پیش افتادن با سه گل مساوی می‌کند اما می‌تواند روحیه‌اش را حفظ کند و پیروز شود این نشان می‌دهد که آن تیم ، تیم بزرگی است و استقلال این مساله را امروز ثابت کرد. سپاهان هم کار بسیار بزرگی انجام داد و توانست بازی سه بر صفر باخته را سه، سه کند.

فتح‌الله زاده درباره عدم دعوت فرهاد مجیدی و میلاد می‌داوودی به تیم ملی گفت: فکر می‌کنم مجیدی و می‌داوودی امتحان خود را برای قطبی پس داده بودند ضمن اینکه خود قطبی هم می‌دانست که در اردوی قبلی دست می‌داودی نشکسته بود.

وی در پایان از پرداخت پاداش ویژه به بازیکنان استقلال خبر داد. 

www.isna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد