وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

قلعه‌نویی: دیدار استقلال و سپاهان زیباترین بازی 10 سال اخیر بود

 89/06/06 - 01:24
تماشاگران خودجوش علیه من شعار دادند
قلعه‌نویی: دیدار استقلال و سپاهان زیباترین بازی 10 سال اخیر بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی که 7 گل داشته باشد و 15 موقعیت گل، حتماً در سطح بسیار بالایی برگزار شده و فکر نمی‌کنم در 10 سال گذشته چنین بازی زیبایی را مشاهده کرده باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 4 بر 3 سپاهان برابر استقلال اظهار داشت: به تیم فوتبال استقلال تبریک می‌گویم. بازی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و یک بازی جوانمردانه در زمین شاهد بودیم. در نیمه اول بسیار ضعیف بودیم، اما در بین دو نیمه به بازیکنان متذکر شدم که می‌توانند پیروز میدان شوند و نتیجه را جربان کنند.
وی ادامه داد: در نمیه دوم 15 موقعیت بالای 80 درصد گل به دست آوردیم که متأسفانه فقط از 3 فرصت استفاده کردیم. توپی که بیژن کوشکی از دروازه بیرون آورد صددرصد گل بود و تعجب می‌کنم که داور سوت نزد و قبل از گل چهارم استقلال اصلاً خطایی رخ نداد، اما در مجموع از تیم داوری و یگان ویژه تشکر می‌کنم.
سرمربی سپاهان افزود: بازی که 7 گل داشته باشد و 15 موقعیت گل، حتماً در سطح بسیار بالایی برگزار شده است. فکر نمی‌کنم در 10 سال گذشته چنین بازی زیبایی را مشاهده کرده باشیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا علیه شما و بازیکنان سابق استقلال شعار دادند؛ خاطرنشان کرد: از تمام هواداران استقلال تشکر می‌کنم که جواب 17 جامی که برای آنها کسب کردم را خوب دادند.
سرمربی سپاهان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه همیشه وقتی در ورزشگاه شعار داده می‌شد افراد مختلف اعلام می‌کردند قلعه‌نویی به آنها خط می‌داد؛ تأکید کرد: آخرت خود را به این حرف‌ها نمی‌فروشم و به هیچ شخصی توهین نمی‌کنم. از همه تشکر می‌کنم که به این گونه شعار دادند. من اعلام می‌کنم هیچ کسی به آنها خط نداده و خود جوش تماشاگران علیه من شعار دادند.
قلعه‌نویی در مورد ضعف خط دفاعی سپاهان و اینکه گفته می‌شود این بازیکنان در تیم ملی حاضر هستند؛ تصریح کرد: فکر می کنم بازیکنان دچار غرور کاذب شده‌اند. البته آنها خسته هم هستند و مدتی است که فقط فوتبال بازی می‌کنند. اردوی اتریش که همه به آن اعتراض کردند می‌توانست زمان خوبی باشد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. قهرمانی و امتیاز فصل گذشته بازیکنان سپاهان را مغرور کرده است.
وی در مورد اینکه چرا در این بازی کمتر از روی نیمکت بلند شد؛ یادآور شد: نمی‌گویم به علت بازی برابر استقلال این اقدام را انجام دادم، دلایل شخصی برای این کار داشتم که برای خودم محفوظ خواهد ماند.
قلعه‌نویی درباره اینکه آیا از نتایج کسب شده تیمش راضی است؛ عنوان کرد: قبول دارم که سپاهان خوب نتیجه نمی‌گیرد، اما اگر در بازی‌های آینده 50 درصد نیمه دوم این دیدار را بتوانیم به نمایش بگذاریم مطمئن باشید که قهرمان خواهیم شد. ما سال گذشته نیز در این مقطع خوب نتیجه نمی‌گرفتیم، اما دیدید که سرانجام قهرمان شدیم.
وی در مورد تعطیلات لیگ افزود: تعطیلات اصلاً مفید نیست. ابتدای فصل پس از تمرینات آمادگی 2 هفته بازیکنان را گرفتند و بار دیگر تا آماده شدیم بازیکنان را گرفتند. من از شما سوال می‌کنم که تیم می‌تواند با 13 نفر تمرین کند؟ هیچ جای دنیا چنین برنامه‌ای ندارد. بازیکنان در لیگ هماهنگ نمی‌شوند و فرصتی نداریم.
قلعه‌نویی درباره اینکه چرا با دوربین 90 مصاحبه نمی‌کند خاطرنشان کرد: به عادل فردوسی پور علاقه‌مندم؛ اما معتقدم برنامه 90 فوتبال ایران را به بیراهه می‌برد و فقط دنبال حاشیه سازی است و تا زمانی که این چنین باشد به هیچ جا نمی رسد.
وی یادآور شد: مرا بعد از مسابقات تیم ملی دعوت می کنند بدون اینکه بگویند محتوای برنامه چیست. هرمصاحبه‌ای که دوست دارند پخش می‌کنند. افرادی از من انتقاد کردند و فقط آنها را پخش کردند. مطمئن باشید با برنامه 90 صحبت نخواهم کرد و شاید احتیاجی نداشته باشند من صحبت کنم؛ اما دیگر به این برنامه نمی روم.
www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد