وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: دوست دارم بازیکنان کمتری از استقلال به تیم ملی دعوت شوند

 89/06/06 - 00:52
از قهرمان لیگ 3 گل خوردیم
مظلومی: دوست دارم بازیکنان کمتری از استقلال به تیم ملی دعوت شوند

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: دوست دارم بازیکنان کمتری از استقلال به تیم ملی دعوت شوند، چراکه می‌توانم در تمرینات، آنها را بیشتر در اختیار داشته باشم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی پس از بازی با سپاهان اظهار داشت: هر 2 تیم بازی زیبایی انجام دادند. در چند سال اخیر کمتر از این بازی‌ها دیده بودیم. هم بازی زیبایی بود و انتظارات مردم برآورده شد و خوشحالم که پرگل و جذاب شد.
وی ادامه داد: در نیمه اول به آنچه می خواستیم رسیدیم و از نقاط ضعف حریف به گل رسیدیم. سپاهان در نیمه اول هم بد کار نکرد، اما در نیمه دوم می‌دانستیم سپاهان با مهاجمان بلندقدش برای جبران می‌آید که متأسفانه زمانی که مجیدی و جباری توانشان را از دست دادند، استقلال کمی دچار افت شد.
مظلومی تأکید کرد: در همین لحظات فشار سپاهان بیشتر شد که مجبور شدیم مجیدی و جباری را تعویض کنیم، ضمن اینکه برای ضدحملات برهانی را به تیم اضافه کردیم.
وی افزود: تیمی که 3 گل عقب است، انتحاری بازی می‌کند و سپاهان هم با توپ های بلند رو به بازی انتحاری آورد. یک گل آنها روی اوت دستی به ثمر رسید که به اعتقادم خطا بود و گل دیگر نیز روی یک شوت استثنایی به ثمر رسید.
سرمربی استقلال با بیان اینکه از زحمات هواداران که تا آخرین لحظه استقلال را حمایت کردند، تشکر می کنم، تصریح کرد: این بازی نشان داد که عملکردمان مقابل نفت اتفاقی بود و برعکس بازی با نفت کارهای تاکتیکی را هم انجام دادیم. مقابل سپاهان با تاکتیک 3 - 5 - 2 بازی کردیم که این مورد جواب داد.
مظلومی ادامه داد: در بین 2 نیمه به بازیکنان گفتم مغرور نشوید. در نیمه دوم فشار سپاهانی‌ها مضاعف بود و 3 گل به ثمر رسید که شاید کمی غرور بازیکنان ما باعث این موضوع شد.
وی اظهار داشت: زمانی که گل مساوی سپاهان به ثمر رسید، برهانی با تیزهوشی گل برتری را زد و اگر دقت می‌کرد گل پنجم را هم می‌زدیم.
مظلومی در مورد عدم دعوت میداوودی و مجیدی به تیم ملی گفت: علاوه بر این 2 بازیکن، در این دیدار منتظری هم خوب بود و نشان داد که می‌تواند به تیم ملی دعوت شود. شاید این نقطه نظر قطبی بود که آنها دعوت نشوند. هرچند که دوست دارم بازیکنان کمتری از استقلال به تیم ملی دعوت شوند، چراکه می‌توانم در تمرینات، آنها را بیشتر در اختیار داشته باشم.
وی افزود: در اردوی بعدی تمرینات هوازی را انجام می دهیم، زیرا برخی‌ها توان 90 دقیقه دویدن را ندارند.
مظلومی در پاسخ به این سؤال که چرا بارها تیم‌هایش 3 بر صفر جلو افتاده و سپس به تساوی رسیده‌اند، گفت:‌ این اتفاق یک بار در ورزشگاه آزادی زمانی که سرمربی ابومسلم بودم مقابل پرسپولیس رخ داد. من تیم‌هایم هجومی هستند و حاضرم برای پیروزی 39 گل بخوریم، اما 40 گل بزنیم.
سرمربی استقلال با اشاره به اینکه دنبال ضد فوتبال نیستم؛ ادامه داد: اگر 3 گل خوردیم از قهرمان لیگ بود، در غیر این صورت خط دفاعی بازی ضعیفی انجام نداد. گل‌های حریف روی اوت دستی و شوت راه دور بود، اما آنها نتوانستند از خط دفاع ما عبور کنند.
وی در مورد داوری گفت:‌ روزهایی هم که باختم از داور تعریف کردم، اما معتقدم روی بازیکن ما روی گلی که از اوت دستی خوردیم، خطا شد.
مظلومی خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان را در اختیار داشته باشیم می‌توانیم بازی‌های بهتری ارائه دهیم.
وی در پایان با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ گفت:‌ چرا بازی‌های پرسپولیس بعد از دیدارهای استقلال برگزار می‌شود؟ امیدوارم مسئولان سازمان لیگ به این موضوع نیز رسیدگی کنند.
www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد