وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی سرمربی زیر 16 سال اسپانیول شد

مجیدی سرمربی زیر 16 سال اسپانیول شد


فرهاد مجیدی با انتشار تصویری از خود در کنار یکی از مدیران باشگاه اسپانیول و یکی از بازیکنان تیم‌های پایه‌ای ‎این باشگاه از آغاز به کار رسمی سرمربیگری خود در تیم زیر 16 سال باشگاه اسپانیول خبر داد. او رابطه خوبی با مدیران این باشگاه دارد و چند سال پیش، سایت رسمی این باشگاه از آغاز همکاری با فرهاد مجیدی در منطقه خاورمیانه خبر داده بود و به نظر می‌رسد این مرحله جدیدی از همکاری‌های دو طرف باشد.


نظرات 3 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 00:59 http://mahin7

بهترین سرمربی دنیا

آبی پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 16:45

سلام
اینستا نداری؟

سلام
پیج شخصی خودم هست:

amiralik1989

محمدهادی جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 10:11

سلام.خوبی جناب آقای مجیدی؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد