وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

چالش جدید فرهاد مجیدی در فرانسه

چالش جدید فرهاد مجیدی در فرانسه

فرهاد مجیدی ستاره محبوب استقلال در پیشرفته ترین کلاس مربیگری در کشور فرانسه شرکت می کند.

فرهاد مجیدی برای خودش آینده روشنی را در مربیگری ترسیم کرده است. او می خواهد روزی سرمربی تیمی شود که سال ها بازوبند کاپیتانی اش را بر دستانش می بست و نزد هوادارانش محبوبیت زیادی داشت.



مجیدی برای رسیدن به این خواسته برنامه هایی را دارد. او پس از وداع از فوتبال تصمیم بر این گرفت تا کلاس های مربیگری ویژه ای را پشت سر بگذارد و با آمادگی کامل و علم مربیگری رویایش را به حقیقت تبدیل کند. شماره 7 محبوب استقلال کلاس های مربیگری را در این انگلیس، اسپانیا، امارات و قطر پشت سر گذاشت و حالا می خواهد در فرانسه تجربه ای جدید را به دست آورد.

او چند روزی است در فرانسه سرگرم فراهم کردن کارهای مقدماتی برای شرکت در پیشرفته ترین دوره مربیگری این کشور اروپایی است. قرار است کلاس هایی زیر نظر فدراسیون فوتبال فرانسه برگزار شود که این کلاس ها ارزش و اعتبار خاصی دارد. بعد از این کلاس ها مجیدی می خواهد از تمرینات چند باشگاه فرانسوی دیدن کند و تجربه ای گرانبها را به کارنامه اش اضافه کند به طور حتم دیدن تمرینات تیمی همچون پاریس ژرمن که لوران بلان کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه سرمربی اش می باشد و ستاره هایی همچون زلانان، دیاگو سیلوا و داوید لوئیز که در این تیم فرانسوی هنرنمایی می کنند می توانند جالب و صدالبته جذاب باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد