وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

از نتایج دو فصل اخیر احساس شرم می‌کنم

مجیدی: چرا باید در سال انتخابات، نماینده مجلس رئیس هیأت‌مدیره شود؟

از نتایج دو فصل اخیر احساس شرم می‌کنم

ما صدرنشین ایران بودیم که گفتند فلانی را سرمربی کنیم تا در آسیا قهرمان شویم! قهرمانی آسیا چه شد؟

فرهاد مجیدی به شدت از اتفاقات و نتایج دو فصل اخیر ناراحت است. او همان‌طور که وعده داده بود، بعد از پایان فصل با خبرورزشی حرف زد و به هواداران تیمش دلداری داد. 


ستاره محبوب آبی‌ها همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد از باخت در دو دربی این فصل به شدت عصبانی بود و می‌گفت هرچه در فصل‌های قبل کاشتیم را در این دو فصل تبدیل به خاکستر کردند. مجیدی ابتدا درباره نتایج دو فصل اخیر گفت: همان نظری را دارم که هواداران دارند. تنها تغییرات در کادرفنی کافی نیست. من به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال از نتایج به‌ دست آمده در دو فصل گذشته احساس شرم می‌کنم و اگر جای آقایان هیأت‌مدیره و مدیرعامل بودم، همین امروز استعفا می‌دادم. مجیدی به خاطره‌ای تلخ درباره ورود امیر قلعه‌نویی به استقلال اشاره کرد: به یاد دارم روزی را که تیم استقلال در صدر جدول بود و تیم به فینال جام‌حذفی راه پیدا کرده بود. بعضی از همین آقایان در یک جلسه پنج دقیقه‌ای به من گفتند که می‌خواهیم فلانی را به عنوان مربی بیاوریم و مانده‌ایم که با تو چه کنیم؟!

من گفتم می‌روم و حاضر شدم با دریافت مبلغ 40 میلیون تومان به من رضایت‌نامه بدهند و برخلاف میل باطنی‌ام به قطر رفتم. حرفشان این بود که ما با آوردن فلان سرمربی به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم و نه قهرمانی در ایران! روزی که من از استقلال رفتم 4 بازی پی در پی دربی را برده بودیم‌ اما آقایان نتوانستند قهرمان آسیا شوند، رکورد دربی‌های استقلال را از بین بردند و قهرمانی لیگ که هیچ، سهمیه آسیا هم نگرفتند. مجیدی به انتقاد از کادرفنی بسنده نمی‌کند. او درباره رئیس هیأت‌مدیره استقلال هم می‌گوید: جالب است، مدیر ناکارآمدی که مقصر اصلی عدم ارسال لیست استقلال به آسیا بود، امروز به بهانه قدرت سیاسی در مجلس به عنوان رئیس هیأت‌مدیره باشگاه انتخاب می‌شود. جناب آقای رئیس‌جمهور، چرا باید در سال انتخابات مجلس، کاندیدای احتمالی، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرطرفدار استقلال شود؟

کاپیتان اسبق استقلال اضافه کرد: من انتظار دارم به عنوان عضو کوچک استقلال نه تنها کادرفنی بلکه اعضای هیأت‌مدیره استقلال هم از این تیم بروند. برای من دردآور است که یک هوادار 16 ساله از باخت در دربی تشنج بگیرد و بستری شود. کاش وجدانمان کمی برای این هوادار مظلوم و محزون، درد بگیرد و برای ماندن به هر قیمتی دست به لابی و التماس افراد سیاسی نزنیم. باخت در دو دربی و کسب نتایج ضعیف و البته دو سال ناکامی در رفتن به آسیا در‌ شأن هواداران استقلال نبود و کسب این نتایج، هنر می‌خواست که این هنر دست آقایان هیأت‌مدیره و کادرفنی استقلال بوده است. آقایان می‌خواهند بی‌کفایتی خود را پنهان کنند‌ اما کاش بدانند مردم فریب آنها را نمی‌خورند. مطمئن باشید در آینده بیشتر درباره این آقایان سیاسی حاضر در هیأت‌مدیره صحبت می‌کنم. مجیدی در پایان گفت: هواداران عزیز استقلال بدانند که حرف دل آنها را هر زمان که لازم باشد می‌زنم. اگر هم تاکنون سکوت کردم به این دلیل بود که آرامش تیم محبوبم به هم نریزد. آنها سهامدار اصلی باشگاه هستند و باید حرف آنها به کرسی بنشیند.

نظرات 2 + ارسال نظر
sana چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 19:56

این دوباخت استقلال تو دربی فدای سر همه استقلالیا
چه ببره چه ببازه بازم فقط اس اس
جونم فقط فدای فرهاد

امیرحسین-عاشق فرهاد خان سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 17:25

دمش گرم...حرف دل مارو زد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد