وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

هــــــی...!

دلم تنگ شده واسه آپ کردنه وب


نظرات 6 + ارسال نظر
نـازنین جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 12:14

منم بلینکین نازنینم یکی از دخملای سمپادی قبلنم نوشته ودم ولی لینک نکردین خوب حالا بلینکین
آدرس:n-es7teglal-n.blogfa.com
من شمارولینکیدم

وبلاگی با این آدرس پیدا نشد!!!
مطمئنین آدرسو درست میزنین؟

نفس5 چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 12:37

فدا داداش فرهادم ..وبت خوشمله

مرسی

نـازنین چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 01:17

میشه بلینکی:آدرسش:http://naz1674.blogfa.com/
اسمش:㋡ دنیـای رنگــآرنگـــ من ㋡
ممنون

فیروزه7 سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 23:21 http://www.farhaddddmajidi.ir/#

سلام خوبید دوستان سلام امیر علی خوبی فدای کاپیتانم اسطوره قلبم بشم الهی تولد تیام پرنسس آبیه بهم سر بزن منتظرتم دلمبرا اینجا تنگ بودش خیلی من اولین بار از اینجا نوتم والان وب سایت دارم برای فرهاد نفس منتظرم امیر علی بهم سر بزن

حسین چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 21:43

باسلام.هنوز هم به هروبی سرمیزنم عکس فرهاد جون رامیبینم دلم میگیره وتوچشام اشک جمع میشه.کی بشه بیای وسرمربی اس اس بشی فدات.

زهرا آبی ترین دختر ایرانی پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 14:47

سلام عاشق فرهادم خیلی دوسش دارم امیدوارم یه روزی سر مربی استقلال بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد