وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تیپ نوروزی فرهاد مجیدی( عکس)

تیپ نوروزی فرهاد مجیدی( عکس)


ستاره سابق استقلال در ایام نوروز صفحه اینستاگرام خود را به روز کرده و تصویری از خود منتشر کرده است.



نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 18:40

وای خیلی ماهه

نفس جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 20:52

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه تیپی زدی خدددددددددددددددددددددددددددددددددا

فقط7 سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 19:36

تو استادیوم یه ملوله گفت حاضرم پاهایم هیچ وقت خوب نشوند ولی فرهاد سر مربی استقلال بشه
کی می خوای بیای استوره ی استقلال از سال 87 دارم عکسا تو جمع می کنم تا هر موقعی که سرمربی استقلال شدی بیا بهت بدم
هیچ وقت فراموشت نمی کنم دوست دارم

tofane abidel دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 12:06

mesle hamishe khoshtip

کیمیا۷ سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 16:35

عزیزدلم چه ماهه مث همیشه من از۵سالگی استقلالیم والبته عاشق فرهادخان*********منتظرتم

zahra چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 19:56

بازم مثل همیشه فرهاد خوشگل میشه . عزیزم چه خوش تیپ موفق باشی هر جا هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد