وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تبریک فرهاد مجیدی به مناسبت میلاد مادرش (عکس)

تبریک فرهاد مجیدی به مناسبت میلاد مادرش
فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال عکسی جالب و احساسی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. در این عکس فرهاد مجیدی در حال بوسه بر دست مادرش می باشد. مجیدی متن زیر را نوشته است: "مادر مهربانم هرچه دارم از دعاهای شماست با تمام وجودم دوستت دارم، تولدت مبارک❤"

نظرات 8 + ارسال نظر
میلاد حیدری یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 21:48

سلام امیر علی خوبی .

قالب رو خوب کردی عوض کردی

ببین فقط یک نکته برو تو css فالبت ، بعد این کد های این کد روز اضافه کن تا عکسات درست بشن


.CenterPost img {
max-width: 100%;
}

مرسی دوست عزیز
ایشالا اگه بشه باید زیاد روش کار کنم

این کد رو دقیقا کجا اضافه کنم؟
رفتم تو ویرایش قالب و چند جا امتحان کردم درست نشد!

میلاد حیدری سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 03:16

سلام . چون دسترسی به قالب اصلی نداری . برو کدهای قالب همون تنظیمات قالب این تگ رو بعد از تگ HEAD اضافه کن

<style>


.CenterPost img {
max-width: 100%;
height:auto
}

</style>

ستاره رضایی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 14:24

باید ببوسه همش به خاطر مادرشه عشق مادر به فرزند

سلام خوبی امیر علی عیدت مبارک سال نوی فرهادم عشقم هم مبارک باشه آپمممممممممممم با آرزوهای ناز با کاپیتانم وای امیر علی من از اینجا شروع کردم کارمو و عاشق وبتم خیلی ناز شده گلم تقدیم به تو و کاپیتانم :ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک

مرسی عید شما هم مبارک

سلام 7777777777777777777 تا خوبید تقدیم به کاپیتانم فرهاد :لحظه ای که سال تحویل می شه

تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه

تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

سال ۹۲مبارک آپمممممممممم

زهرا یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 18:43

واااااااااااااااااااای عاشــــــــــــــــــــــــــــ♥ــــقتم فرهادم
تولد مامانشم مبارک

رضا رجبی چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 14:45

فرهاد جان می دونی چرا اینقدر در بین ما مردم ایران و بویژه استقلالی ها عزیزی آره تنها دلیل اون غیرت و تعصبی بود که در تمامی بازیها از تو می دیدیم و من هنوز تا به این لحضه این غیرت و تعصب را در هیچ کدام از بازیکنان ایران ندیدم و نخواهم هم دید از صمیم قلب دوست دارم و همیشه برای من اسطوره خواهی ماند پاینده و استوار باشی و آرزو می کنم که در زمینه مربی گری هم موفق باشی

کیمیا۷ سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 16:40

وای عزیزم چه قدربااحترامه؟؟؟؟؟؟؟؟همین کاراشه من ویه عمر گرفتارخودش کردهدوست دااااااااااااااارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد