وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تصویری قدیمی از وقتی فرهاد مجیدی جوان بود و «آریا هاسه گاوا »کودک طرفدار تیم ملی!

تصویری قدیمی از وقتی فرهاد مجیدی جوان بود و «آریا هاسه گاوا »کودک طرفدار تیم ملی!


بیژن جسور پدر آریا جسور هاسه‌گاوا فوتبالیست ایرانی - ژاپنی در مورد دیدار پسرش با ملی‌پوشان ایران می‌گوید: «تیم ملی برای بازی با ژاپن به یوکوهاما آمده بود. من هم آریا را برداشتم و رفتیم هتل. این بازیکنان بزرگ آن‌موقع جوانتر بودند. مجیدی ، مهدوی کیا ، نکونام و خیلی های دیگر. آریا کنار همه بچه ها ایستاد و با آنها عکس گرفت. اتفاقا برخورد ملی پوشان با او هم جالب بود. »



البته آریا خیلی فارسی بلد نبوده و او ملی پوشان را می شناخته اما بلد نبوده با آنها فارسی حرف بزند ، همان موقع هم برای ملی پوشان آن زمان جالب بوده است. اصلا همان دیدارها و همان علایق است که باعث شده آریا بازیکنان فوتبال ایران را خیلی خوب بشناسد. او در جدیدترین مصاحبه اش با نشریه تماشاگران امروز گفته است:« من بازیکنان تیم ملی را می شناسم. علی کریمی ، علی دایی ، مهدی مهدوی کیا ، فرهاد مجیدی ، کریم باقری و جواد نکونام را می شناسم. ایران همیشه بازیکنان خوبی داشته است.»

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره رضایی یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 19:25

منم نظر میدم اقا فرهاد ما یکی از هواداراتونیم

سامانه پیامک جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 20:13 http://panel.mida -co.ir/

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید. با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را میان ده هزار خط انتخاب نمائید .جهت دیدن دمو و ثبت نام به آدرس زیر مراجعه فرمائید panel.mida -co.ir/register.php
باتشکر میدا

رضا چراغی جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 18:01

سلام به فرهاد خان خواستم بگم یکی از بزرگترین آرزوهای زندگی من داشتن ی عکس دو نفره با فرهاد خانه.....خدااااااایا یعنی میششه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد