وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دوست داشتم با قهرمانی در آسیا خداحافظی کنم اما نشد

دوست داشتم با قهرمانی در آسیا خداحافظی کنم اما نشد

فرهاد مجیدی در دقیقه 88 بازی استقلال - مس کرمان با نیکبخت واحدی تعویض شد و همان لحظه از فوتبال خداحافظی کرد. او پیراهنش را درآورد، با قلعه نویی روبوسی کرد، دور زمین دوید و چهار گوشه زمین را بوس کرد تا برای همیشه از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کند. مجیدی به مناسبت خداحافظی اش از فوتبال، متنی را در اختیار ایسنا قرار داده است. 

 
در متن خداحافظی فرهاد مجیدی آمده است: هیچ وقت دوست نداشتم زمان خداحافظی ام را از قبل مشخص کنم. مدتی پیش، به این تصمیم رسیدم که امروز روز خداحافظی از فوتبال است. از فردا همان جایی می ایستم که شما می‌ایستادید. زیر برف، یخ، باران و آفتاب سوزان. اما این بار من باید به شما احترام بگذارم و تشکر کنم، درست همان کاری که شما برای من انجام دادید.
تمام خاطره‌ها، خوشی‌ها و لحظه‌های تلخی که در طول سالیان حضور در استقلال داشته‌ام امروز جلوی چشمانم هستند. تلخ ترین خاطره‌ام "4خرداد 1390 " است که روی قلبم حک شده و به هیچ وجه پاک نخواهد شد. روزی که در مراسم تشییع جنازه ناصرخان شرکت کردم و در بهشت زهرا (س) برای همیشه از وی جدا شدم.
به من حق دهید که با دشواری از این پیراهن دل بکنم، هر کدام از ستاره‌های آن، مدال‌هایی بودند که همه ما به آن افتخار می‌کردیم. من به بیشتر آرزوهای فوتبالی خود رسیده‌ام و دوست داشتم با قهرمانی در آسیا از فوتبال خداحافظی کنم اما این امر میسر نشد. امیدوارم در آینده به تنها آرزوی دست نیافته ورزشی ام در کنار هواداران عزیز برسم.
هواداران عزیز و دوست داشتنی!
بازیکنان می‌روند ولی استقلال بزرگ باقی می‌ماند. پیراهنی که سال‌ها نام من بر آن نوشته می‌شد را دوست داشته‌ام و همواره دوست خواهم داشت. پیراهن "آبی" که بر تن بازیکنان بزرگی چون غلامحسین مظلومی و حسن روشن بوده یا همان بازوبندی که مدتها علی جباری، برادران بیانی، امیر قلعه نویی یا جواد زرینچه بر بازوان خود می بستند از جمله خاطرات ماندگارم هستند.
تقدیر این بود که در ایران پیراهنی جز پیراهن پرافتخار "آبی" بر تن نکرده و با استقلال از دوران قهرمانی خداحافظی کنم. ازهمه افرادی که این فرصت را برای من فراهم کرده و مرا حمایت نمودند خصوصا "امیر قلعه نویی" قدردانی می نمایم.
فرهاد مجیدی امروز به خط آخر سال‌های بازی خود رسیده و وقت آن شده تا پیراهن شماره 7 که میراث بزرگانی چون «مجید نامجو مطلق » است را به بازیکنان تازه نفسی تقدیم کنم که قرار است آینده فوتبال کشور را رقم بزنند.
هواداران همیشگی!
از فردا دیگر بازیکن استقلال به شمار نمی‌آیم ولی همواره یکی از شما خواهم بود و برای قهرمانی استقلال دعا خواهم کرد. هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است و هر کجا که باشم برای سربلندی استقلال تلاش خواهم کرد.
چقدر سخت است پایان بردن این نامه، همین طور نام‌ها مقابل چشمانم رژه می‌رود، از تمام مربیانی که در این سال‌ها برایم زحمت کشیدند، از مدیرعامل محترم باشگاه جناب آقای فتح ا...زاده و دیگر مدیران گذشته، کارشناسان، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات، اهالی رسانه، دوستان، خانواده خصوصا پدر و مادر عزیزم و تک تک آن هوادارانی که در این سال‌ها همراهی‌ام کردند، کمال سپاسگزاری و قدردانی را دارم.
در پایان لازم است برای تیم ملی کشورم که با درایت جناب آقای علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال و مربی بزرگش کارلوس کی روش، تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم عزیز به جام جهانی صعود کرد، آرزوی موفقیت نمایم.
خدای من شاهد است که در تمام این سال‌های طولانی با تمام توانم بازی کردم و اگر قصوری از من سر زده از همه پوزش می‌طلبم.
مجیدی‌ها می‌آیند و می روند، اما آنچه باقی می‌ماند نام "استقلال" است که پشتش به شما هواداران، مثل همیشه گرم خواهد ماند. زنده باد ایران، زنده باد استقلال.
برادر کوچک شما
فرهاد مجیدی 
نظرات 45 + ارسال نظر
دختراستقلالی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 15:33 http://girlesteghlali6.blogfa.com/

خــــــــداحافظ کاپیتان[گریه][گریه][گریه]

بهروز چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 17:35

فوق العاده بودی ، ای بزرگ مشرقی ، ای مرد ، ای طلایه دار قدسیه خورشید ...

سلام امیر علی دیدی بدبخت شدیم دیدی چی شد من هم به عشق فرهاد به روزم تمام ثانیه های عمرم تقدیم تو باد فرهاد جان چرا تنهامون گذاشتی ورفتی آپم لعنتی های کثافت انگ دوپینگی به فرهاد جونم می چسبونن فرهادپاک بود فرشته بود لعنت به شماها فرهادما گل میزنه سرور هر چی گلزنه لنگی رو آتیش میزنه یعنی تموم نشد نه خدای من منو بکش نه نه آپم همیشه جدید جدید برای عشقم رفتنشو باور ندارم

سایه چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 20:28

چقدر سخته بگم خداحافظ کاپیتان
پس میگم به امید دیدار مربی آینده استقلال
دوست داریم...منتظر می مونیم تا رو نیمکت استقلال با آوردن 7 قهرمانی واسمون جاودانه بشی.

مجید پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 10:54 http://sargarmi-bama.blogfa.com

خدا حافظ ای کاپیتان کیسه کشها

فرحناز پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 17:58 http://ffff76.blogfa.com

فرهاد رفت!
اون فقط یک اسطوره نبود!ی بازیکن خالی هم نبود یک عشق وافعی یک غرور غیرت آبی بود!!
حیف شد!!
ولی بازم خداروشکر به همون چیزی که خواست رسید با اوج رفت با غیرت پرواز کرد!!
ولی اون هیچوقت از ذهن ما نمیره!!
خداحافظ فرهاد .....

سلا نه نگید فرهاد خداحافظ کاش یه خنجر میزد به قلبم ونمیرفت همین آپم فرهادم عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممم قلبمو از سینه می کشیدی بعد می رفتی ای خدا نمیدونم چرا زنده ام چرا آپم

sina پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 21:03

مجید بی مادر می دونم فرهاد گذاشتش درت ولی فکر
نمی کردم اینقدر سوخته باشی بدبخت تو دلت به چی خوشه اصلا احساس داری اخه حیوان تو که به هفت مقدس
توهین می کنی نظرت در مورد تیم همجنسگرات چیه

elnaz پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 22:55

frahadam raf

n kara chie?

gerye kardan dare?

سلام 77777777777 تا به یاد لحظهایی که تو بودی بغض دارم گریه کجاست مرا ببرد با خود آپمممممممم دلــَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم باران می خواهد
به اندازه تمـــــــــــــــــامــــــ دلتَنگی ها ............
آه فرهادم عشقمممممممممممم چرا اینجوری رفتی شماره 7 تو تاابد باید بمونه عشقم

یاسین جمعه 10 آبان 1392 ساعت 10:17 http://SS-ASIA.MIHANBLOG.COM

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری اصولا همه آبیا عالین
به منم ی سر بزن
مایل به تبادل لینک هستم اگر شما هم مایل بودی در قسمت نظرات وبلاگم خبرم کن و منو با اسم
"ارتــــــش آبــــــی" لینک کن (در صورتی که مایل بودی)
اینم ادرسم :
SS-ASIA.MIHANBLOG.COM
وبلاگ من حتی الامکان هر روز آپ و به روز میشه و جدید ترین اخبارات و اتفاقات اس اس رو پست میکنم.
منتظرتم

Nadia جمعه 10 آبان 1392 ساعت 20:05

نه اووووووون هیچ وقت مارو تنهااااااا نمیزاره
همییییییشه توووو قلبم میمونه

faeze.esteghlal جمعه 10 آبان 1392 ساعت 21:44 http://www.faeze-veblag.blogfa.com

فرهاد عزیزم خداحافظ هرجا که میری امیدوارم موفق باشی

سلام آپم به عشق فرهادم نفسمممممممممممم هی فردا بازیه کی میخواد بازیفردا رو تحمل کنه بی فرهاد جونم هنوز داغونم از نبودنش کاش نفس نمیکشیدم هی فرهادم آپم به عشق نفسم همه بیان

زینال شنبه 11 آبان 1392 ساعت 14:44

فرهادجانم سرورهرچی بازیکن دنیایی به خدا.تک تک هواداران پرسپولیس هم مثل خرهستندوهیچوقت کسی مثل تونخواهندداشت
امیدوارم خودم بازیکن استقلال بشموافتخاراینوداشته باشم که تومربی من باشی
به درودکاپیتان همیشه سربلند

غزال شنبه 11 آبان 1392 ساعت 19:02

کاش نمیرفتی. کاش حداقل تا چهل سالگی بازی میکردی

اذین یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 10:43 http://www.azin95.blogfa.com

فرهاد رفت...ولی باید به تصمیمش احترام بذاریم
هر کی فرهاد رو بشناسه میدونه تصمیماش همه منطقیه.منطقی که شاید هیچ وقت هیچ کس نفهمه........
براش دعا کنیم تو مربیگری هم مثل بازیگریش موفق بشه و یه روز دوباره به استقلال برگرده

نجمه یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 12:36 http://farhadmajidi.blogsky.com

حیف شد خیلی هم حیف شد کاش نمیرفت بهترین بازیکن اس اس بود

دیوانی فرهاد یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 17:41

کجارفتی فرهاد امروز بازی رو دیدم اتش گرفتم

vahval یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 18:09

سلام

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم ،خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم ، در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

vahval یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 18:10

خداحافظ طلوعم ، خداحافظ غروبم

خدا حافظ تو ای تنها امیدم ، خداحافظ تو ای تنها امیدم . .

سلام فرهادم رفتش امروز بردیم اما من شاد نبودم بعد گل آرش گریه کردم هییییییییییییی فرهادم عشقم زود رفتی هی خدا چرا نمی میرم آپم بهم سر بزنید دوستان آپمممممممممممممم به عشق فرهاد جون

نویده یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 19:59 http://sevrila.blogfa.com

بــٌــگــــــذر تـابـستــــــــان

حالــــــم بــــــا تــــــو خـــوبــــــ نمی شــــــود

► “ پـــاییــــــــــــز ” ►

حــــــالِ مــــــرا خـــوبــــــ می شناســــــد

پاییــــــز دلگیــــــر نیســــــت

دلــــــ♥ــــــم , گیــــــرِ پاییــــــز اســــــت.
+آپم

ملیکا یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 21:53 http://www.mleka-musicdellealpi.blogfa.com

سلام بعد مدتها آپم حتما بیا[لبخند]

n یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 23:00

عاااااااااشقتم فرهاااااااد

[ بدون نام ] دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 17:29

سلام آپم دوست داشتی بیا

Mehr6 دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 18:13 http://m-m-mohammad6.blogfa.com

سلام
چقدر غم انگیز

راستی شما لینک دانلود برنامه نودی که فرهاد اومد دارین؟ تاریخ آذر 88 بود!من خیلی دنبالشم ولی نیست

نه متاسفانه ندارم

زهـرـه سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 23:00 http://asheghe-del-khaste.blogfa.com/

وآآآآآآآآآآآآآآآی چقـد خوشحـآلمـ نه واسه اینک ـه فرهـاد رفتـآ نهـ واسـه اینکـه بعـد قرنهـا اومدمـ وبلآگمـ داشتمـ کـامنـآ رو میخـوندمـ بیشتـر دوستـآمـ حذفیـدن امــا وبلاگــت مثهـ قبلهـ همونجـوری خوشمـل
نمیـدونمـ یـآدت هسـت یـآ نهـ

استقلالی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 14:50

نه!باورم نمیشه که رفتههی هی یادش به خیر چه بازییایی می کرد

استقلالی سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 14:51

خداااااااااااااااااااااااااااحافظ ای فرهاد مجیدی!
خداحااااااااااااااااااااااااااافظ ای استتتقلالی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 21:37

نمتمتئتئداانااااممانتانمکااااااااااااااااااااااااااااا

فاطمه چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 16:53 http://mohammad6683.blogfa.com

به وبلاگم سر بزن خعلی خوشحال میشم
زنده باد استقلالیا

farbod سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 13:42

فرهاد عزیز تو خداحافظی نکردی بلکه فوتبال فهاد را از دست داد . تو همیشه در قلب مایی . تندیس عشق و تعصب

ابی یعنی زندگی سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 23:24

خیلی سخته برام خیلی سربلند و عاقبت بخیر باشی داداش فرهاد

سهااا چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 18:59

نفس ندارم زندگی برام معنی نداره وقتی تو نیستی 7 مقدس منننننننننننن

سیدعلی ابره دری پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 16:13

فرهادمجیدی نظرومی بینه

سیدعلی ابره دری جمعه 20 دی 1392 ساعت 18:23

سلام اقای امیرعلی جواب من ونمیدی

سلام
جواب چی؟؟

[ بدون نام ] جمعه 27 دی 1392 ساعت 12:12

فرهاد دوست داشتنی تو بی نظیر بودی غیرتت مثال زدنی است تا ابد در قلب ما استقلالی ها خواهی بود ...... استقال با فرهاد و اسثقلال بدون فرهاد خیلی فرق داره این را هر فوتبال دوستی به راحتی می تواند تشخیص دهد ....... به امید روزی که برگردی و روی نیمکت استقلال قوت قلب هواداران باشی .......

سیدعلی ابره دری شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 20:53

سلام همون سوالی که بالاهست فرهاد نظرومی بینه

زهره ....استقلالی 7اتیشه سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 21:43

س امیرعلی.چن وقت یبار عکسارو بروز میکنیسریع جواب بده

زمان مشخص و دقیقی نداره

فاطمه لاله زاری پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 07:45

جای خالیت توتیم بدجور حس میشه.....

زهره ....استقلالی 7اتیشه جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 10:17

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx سه‌شنبه 29 بهمن 1392 ساعت 16:59

زهره ....استقلالی 7اتیشه چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 15:00

زنده باد عاشقان تاج کبیراسیا.....

ستاره رضایی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 14:29

الان له میشه هههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد